Snart påväg

Kom hem från stallet för en stund sedan, där vart det frid och fröjd, haha. LKarett fick en promenad på dryg 20 minuter och vart snäll som ett lamm. När hon var skadad och vilade vart hon mindre snäll, då vart jag tvungen att gå med träns och kedja, annars ställde hon sig och drog iväg och tog sig en galopptur hem, haha! Men så länge hon är igång och får utlopp för sin energi så är hon en snäll ponny!
Har dessutom sålt lite hästsaker igår och idag! Skickade iväg ett stort schabrak imorse innan stallet som jag tjänade 500kr på! Så lätt var det att tjäna lite slantar. Igår kom det även några och köpte mina tomtesaker för 170kr. Nu har jag en köpare på Kingslandschabraket och sadeln! Skönt att bli av med sakerna som ligger här och skräpar! Hoppas nu bara de sista schabrake och utrustningen blir såld!
sakerna jag säljer, intresserad av något? :) det e superbilligt!

Nu drar det snart vidare till nästa stall, ska nämligen till Jalles stall och rida en liten stund på kaptenen. Jag ska nämligen vara hästvakt åt honom medans hon är borta i Malta! Spännande eller hur! Tar nog med kameran också och fotar lite när Jalle tränar och så!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej hej! Vad finns det kvar för saker? Jag är intresserad! :)

2011-08-08 @ 17:27:34
Postat av: Minette

Hej!

Finns Eskadron benskydden kvar? :)

2011-08-16 @ 10:59:10
URL: http://surfryttarna.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vad ska du ha för scapa schabraket?

2011-10-06 @ 17:40:29
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0