Avensjuk..

Jag är RIKTIGT avensjuk på alla som tävlar, tränar och baar rider sina hästar. Jag visste inte hur glad jag borde varit när jag fick göra det, och förmodligen kommer jag glömma bort det igen så fort jag ridit ordentligt i några veckor. MEN då ska jag tänka tillbaka på denna hemska tiden. En sak är säker i alla fall, jag kommer aldrig klara att vara helt hästlös, usch usch usch. Om jag så måste bo på gatan när jag är gammal och måste betala själv, så tänker jag inte vara utan en egen häst, aldrig. fast det blir väll inget problem, jag ska ju ändå bli så rik, haha!
Uppskatta nu era hästar och njut av varenda ridtur, träning och framförallt tävling. Det är underbart, även fast det inte verkar som det just för stunden. Saknar det något oerhör och när jag ser personer rida på sina hästar så blir jag grymt avensjuk, jag vill att Larett ska vara frsik nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0