Bortblåsta inlägg?

Skrev ett inlägg igår som skulle kommit upp vid lunchtid, men tydligen så försvann det på vägen.. *suck..
Är inte så pepp på blogg eller någonting nu, men ska skriva det ändå, och se till att det dyker upp imorgon.. Dagen har varit helt ok. Ridningen gick mycket bättre, fast måste fortfarande jobba mer. Sedan vart det kladdklaka och sådant, så har varit jätteonyttig idag.. Usch.. Men det är så svårt att inte äta av kladdkakan när det är efterätten lixom... Åt dessutom lite onyttigt hos Frida innan stallet också.. Usch!
Jag är dessutom jätteorolig för Laretts ben. Det har blivit lite galligt, medans det andra inte har några gallor alls. Dessutom vart det lite varmare. Inte alls som det var innan behandlingen, men ändå lite mer ljummet än det andra. Är jätteorolig att det ska bli dåligt, och jag ska behöva vänta ännu längre tid. Jag orkar seriöst inte det. Får sammanbrott då! Gick inte med henne i alla fall, sköljde bara hennes ben i tio min. Hoppas det är bra imorgon igen, jag är jättenervös!
Har i alla fall fixat hovslagartid. På måndag vid halv tio-tio tiden. Ska spela upp en dramauppgift i skolan på morgonen dock, men får göra det, sedan åka till stallet. Synd att han inte hade några tider på eftermiddagen, så vart tvungen att vara där på skoltid. Men så är det..
Orkar inte detta en gång till, snälla...!

Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kolla om du blev vinnaren! Annars så kan du bara anmäla dig till min nya "dagens blogg" :)

2011-02-09 @ 20:38:32
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Paula

Usch då, jag förstår dig. Det vill inte jag heller. Men nu tar vi en dag i taget och målar inte f-n på väggen. Bra beslut att inte gå med henne och att spola. Du har gjort allt man rimligen kan. Det SKA gå bra! <3

2011-02-09 @ 23:00:09
Postat av: Hanna

Ja, det får vi verkligen hoppas, jag skulle verkligen vilja ha den där biolight nu.. Vi kan väll ta och hyra den så fort som möjligt? Så vi kan testa? :)

2011-02-10 @ 13:37:07
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0