Brun häst..

När jag vart mindre och min stora dröm var att få en egen häst, så hade jag bara ett "krav". Det var att min ponny inte skulle vara brun. Jag visste att många hade sagt så, men jag var helt övertygad om att jag INTE skulle köpa en brun häst om jag skulle få köpa en. Det vart den tråkigaste färgen och jag ville inte ha den tråkiga färgen! Helst av allt ville jag ha en helfärgad grå häst, som dock inte fanns på riktigt men som jag hade sett som tecknad. Den skulle också ha en vit vläs och fyra vita jämna strumpor. Men såklart så blev det inte den gråa, overkliga hästen, såklart blev det den där bruna hästen, utan både strumpor och bläs. det är ganska lustigt att så många säger att de aldrig ska ha en brun häst, men i princip alla slutar med att äga en brun häst. Det är helt enkelt något speciellt bra med de bruna hästarna! Jag är i alla fall väldigt glad att jag valde den bruna hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0