Dagen

Idag har det varit lugnt. Vart först ridning i skolan, gick faktiskt ganska bra, speciellt i galoppen. Tycker om Cartoons galopp väldigt mycket, den är så härlig! Vi red en övning med serpentider och sådant för att f¨å hästarna lösgjorda. Trodde vi skulle fått reda på vilka hästar vi skulle rida idag, men fick inte veta något. Men vi ska få veta det imorgon, spännande och se om det blev det jag önskade eller något annat. Spelar egentligen inte så stor roll, men är ändå nyfiken. Jag ska ju trots allt dras med den hästen i fyra veckor. dessutom är det ju hoppning imorgon, och det är ju alltid kul. dagen efter det är det äntligen dags att åka till djursjukhuset! Längtar riktigt mycket!

För övrigt har jag av en slump bytat labbgrupp, vilket innebar att jag labbade idag. Skönt att ha det avklarat. I stallet vart det blåsigt och kallt. benet vart jättefina men gick bara i tjugo minuter eftersom det blåste så mycket och Larett blev väldigt uppstressad. Så gick tio minuter mindre, tror inte det spelar så mycket roll. Ska se om jag inte kan slänga upp något roligare inlägg under kvällen. vart ju ganska tråkig uppdatering igår..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0