...

Viruset fanns kvar på datorn, så inte förrens nu internet funkat på den. För har formaterat om hela. Oker inte blogga, varken ett inlägg ikväll eller ett som kommer upp imorgon. Jag tycker inte om att sitta vid denna datorn, inget är som det ska på den, allt är bara kaos och jag hatar den, HATAR! Den får mig bara att bli ännu argare. Det går inte att ändra språk, det står att det är svenska men om jag inte har missat något i det svenska språket så är det INTE svenska! Bilden går inte att ändra så den blir litet, utan jag måste se allt som en j*vla gammal gubbe! Fast det står att det är på det minsta. Blir så j*vla trött på skiten och jag HATAR den. Vilöl inte ha med den att göra alls. Det är inte alls den datorn jag hade innan, det är som att denna datorn försöker ersätta min gamla, och jag klarar inte av det. Jag vill ha min gamla dator tillbaka, datorn där jag visste vart ALLT fanns.. Okej den vart inte så bra och det är fortfarande samma dator, MEN jag saknar den som den en gång var. Pallar inte trycket.. Bara för att några jävla inkompetenta jävlar inte kan skaffa sig ett riktigt jobb att tjäna pengar på, ska de hålla på och lägga ut virus och bara förstöra. Jag HATAR dem och önskar bara att de dör en plågsam död. De har förstört allt de äckliga hororna... Dom kan ju komma hit och fixa till denna jävla skitdatorn igen om de tycker det är så JÄVLA roligt. IDIOTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0