Fail bilderna

Här kommer dem. Och komihåg att detta är några misslyckade sekunder. Några är väldigt pinsamma, men skit i det. haha.


Jag & min "specialidrotts" häst från skoltiden. Litografi i ett litet fult Moment.


Jag & Litografi igen. Bilden skulle tas över hindret, men vi var för snabba. eller var inte tränaren bra på att fota?!


Kaptenen i hans fd vanliga moment.

Ehmm. Jag & lillagrå kom " lite" fel på hindret. hahhaa. fråga mig inte hur jag lyckades. haha.


Linda skulle ta snygga bilder på mig & kaptenen i rapsen, men nej så här blev det istlt.


Första gången kaptenen skulle klippas. " det ska gå utan droger" jo tjena.
dagen efter så blev det lugnande ;)
(Men nu 3 klippningen så klippte jag honom utan ngt alls :))


Kaptenen under provridningen. var lite bakskygg så blev rädd när jag satte mig i sadlen & for in i vägen.

Ska man inte ha hela ekipaget på bild?!



Kaptenens snygga klippning, andra gången han klipptes. denna gången med (3!!!) doser lugnande.
Och han la alltid halstäcket över huvudet på ngt jävla sätt. Men nu har han ett Hw täcke med fast hals.




Jag & kaptenen under ett fult moment. Och ja han hoppar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0