FAN

FAAAAAN! Nu är min dator oanvändbar också.. Den har blivit infekterad utav "spyware"... Dock var det ett som varnade och nu vill att jag ska köpa mig fri från det... Vilket jag inte tänker göra, vilket innebär att datorn är oanvändbar för ALLT har infekterats. Kan inte använda något program, allt är infekterat. Trycker jag på t.ex. internet så kommer det upp en varningsruta och säger typ; "google chrome går inte att använda, det är infekterat av spyware. Ta bort alla infektioner" Om man klickar på det kommer man in på stället där man kan köpa sig fri! JÄVLA SKIT! Jag hatar människor som ska hållapå och skapa sånt, skaffa er ett riktigt jobb vafan! IDIOTER! Nu är jag jätteledsen, jag har i princip förlorat en av mina bästa vänner.. snyft* Tur att jag tog brochyren om att säga farväl, för det är precis vad jag får göra. Dock inte till min häst men till min älskade dator, som ibland har drivit mig till vansinne, men GUD vad jag kommer sakna den. Älskade (ibland hatade) dator! Vad ska jag nu göra om kvällarna, när jag inte kan umgås med dig? Det ända du nu går att använda till är att titta på mina bilder och filmer.. Saknar dig <3
P.S. Sitter vid "familjedatorn" nu.. inget är dessamma som med min.. usch!

Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kolla om du blev vinnaren! Annars så kan du bara anmäla dig till min nya "dagens blogg" :)

2011-02-10 @ 22:08:09
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0