Fint!

Benet vart fint idag igen, vilket jag tyckte var mycket skönt! Så vi gick en runda i ridhuset eftersom det var så dåligt väder. Där var det dock en del irriterande människor, kommer förmodligen slänga upp ett lite mer arg inlägg inom kort, vill bara skriva vad jag tycker om sådana människor som de är!
I alla fall, spolade och fixade och sen hem. Ingen träning idag heller, pga att vi inte kom till stallet den tiden jag trodde. Men imorgon drar vi till gymmet, så då blir det träning igen. Nu ska jag sätta mig och göra läxan, lite matte och lite kemi.

Kommentarer
Postat av: Paula

Den hästen är bara för go!



Trist med datorn. Har någon i familjen någon plan? Det kan ju inte innebära att man blir av med allt? Fråga Thomas om han som fixade datorerna förra gången kan fixa detta också.



Min lilla Dramaqueen <3

2011-02-10 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0