flitig morgon :D

Morgonen börjar somvanligt med att kolla på vakna med the voice med ett glas oboy ;D
Sen tog hunden med mig för att släppa ut hästarna.Linda kaptenen & på med skydd & så på dem andra. Kaptenen går lindad ihagen för tillfället pga den frusna marken + att han har varit lite små gallig på sistonde.

Sen fixade jag allt i stallet medans hunden sprang omkring & lekte & hade sig.
Hon var så lydig även idag!
Kunde sitta fint & vänta medans jag gick ut & lömnade dörren öppen :D wiieee haha.
När allt var klart så skrubbade jag någrav bett & tog av bettringarna på något & lite såå.
 
Sen åkte vi vidare till bruces & gick en runda vilket uppskattas vääääldigt mkt av hunden.
Nu har vi kommit hem & käkat lite lunch.
Nu är hunden helt slut vilket som var menningen för att jag skulle kunna pka & rida med bra samvete haha.
Men nu vill jag också vila lite haha. men nej får snart ta mig i kragen & åka upp & lasta hästen för att dra till ridhuset :)

Tjaarrråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0