Flyttat återbesök..

Fick en tråkig nyhet utav mamma idag.. Djursjukhuset hade ringt nu imorse och sagt att vår veterinär inte vart där nu den 15, trots att han bokat in oss. Så istället fick vi bytad tid till den 17, alltså nästa torsdag. Dessutom hade han inga tider på eftermiddagen så ska dit redan vid nio! Så jag missar skolan lite, är dessutom skoltävlingen då, men det tycker jag inte är någon större förlust. Att stå funktionär och titta på när andra hoppar är jag inte så jätte förtjust i.. Så det gör inget!
Fast jag vill helst åka till djursjukhuset nu också, och det vet jag att Larett också vill. Hon är trött på att vara "skadad". Idag när jag skulle gå med henne i ridhuset så det första hon gör är att resa sig rakt upp, och bara hålla på och dumma sig. Vilket resulterade i at jag vart tvungen att ha kedja i ridhuset (!). I vanliga fall kan jag ha henne lös i ridhuset och hon följer mig hur snällt som helst. Men nu är hon så överfull med energi att skulle jag släppa henne skulle hon springa några hundra varv, tills hon snubblade och dog, i princip. Men jag är så sugen på att bara släppa henne, men men. Vi får stå ut i en vecka och tre dagar till... Undra hur mycket hon kommer bralla första gången jag sitter upp? Haha, fast hellre att hon brallar när jag är på henne än när jag står bredvid. När jag sitter på henne är det ju bara att följa med men står man bredvid har man i princip ingen chans. Hon är ju ganska mycket större än mig. Haha.
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0