Form?

Tror att jag är lite ur form i ridningen om jag ska vara ärlig. Har jättesvårt för att använda mina ben och de bara dör typ... Det är jättejobbigt! Vart trots allt två veckor (!) sedan jag red.. Det är RIKTIGT lång tid! Har ridit i princip varje dag sedan tre år tillbaka... Och nu helt plötsligt blir det typ ingen ridning alls... Så som ni säkert räknat ut så gick ridningen idag inte alls bra! Kunde inte jobba Cartoon rätt alls.. I början av terminen kunde jag rida honom MYCKET bättre, nu blev det bara skit... Imorgon är det hoppning och jag ska verkligen göra mitt yttersta för att använda mina ben ordentligt! Fast tycker han är lättare i hoppningen, så det är ju bra..fast det var ju för två veckor sedan..
Vi har dessutom gjort utvärdering och önskemål på nya hästar redan, red inte dessa hästarna så många gånger i och med att landslaget var där och sådant.. Önskade i alla fall Power Line, får se om jag får honom/henne (?)
Idag har jag även varit på gymmet och trånat, på Friskis & Svettis. Ska köpa kort där nu, så börjar man träna rejält! Haha! Så ska jag komma i riktig form! Blev ju ganska sent i stallet, därav det sena inlägget, men så är det ibland! Larett var inte fullt så galen idag, men lite bus hade hon allt för sig, haha! Jaja! Hade blivit lite gallor på benet men det var mjuka sådanna och även det vänstra var lite galligt. Så det var nog inget!
En springa mellan boxen och ut till stallgången där det ibland dyker upp en tunga som sträcker sig efter höt! Tyvärr fick jag inte själva tungan på bild men ska se om jag inte lyckas med det någon dag. Haha! Så sööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0