fredag

Har inte orkat blogga ngt, ber om ursäkt för det.
Men vad vill ni läsa om?? om vad som händer på dagarna? bra tips?  Ge mig tips på vad jag ska skriva om :D
Iaf kaptenen har vilat onsdag & torsdag.
Jag har som vanligt varit hos henrik & ridit massa.
Iaf fick med mig mammsen & åkte till ridhus idag.
Ibörjan var han bara pigg & sen var han odräglig.
Örk blir galen när han inte lyssnar & jag inte kommer åt honom.
Satte tillsist på en halsförlängare men hade den bara löst. Tog den för där fanns inget. Hade funkat med martingal också.
Och jobbade på likadant. men nu kunde han inte bara slänga upp huvet & försöka rusa iväg så fort jag kommer åt höger sidan på honom. Men satan i gatan vad han gick sen. Han började riktigt ta i när jag gjorde öppnor längs långssidan :) Duktig heest.
Mamma fick låna bebbis en stund & skrittade omkring. fick även trava ngt steg? haha.
tack linda för tålamodet & lånet av häst :)
sen bar det av till rycketoofta. blev massa hundsaker & ett par chaps till mig :)
I morgon ska kaptenen få gå över bommar & så. Wiiii första gången sen i maj. vad blir det 9 månader sen??
ska bli spännande, kommer nog film sen :)

ChaCha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0