Helgen

Vet att det varit dåligt uppdatering från min sida hela helgen. Har dels haft mycket att göra och dels hatt "The Sims 3" epedemi, typ. Så därför det har varit så kasst, haha. Red Larett både igår och idag, hon vart mycket mer avslappnad eftersom det inte var någon i ridhuset, och hon uppförde sig riktigt bra. Även fast hon försöker småtrava lite ibland när vi ska skritta. Hade väldigt gärna ridit ut en sväng dock, men det blir inte mycket till skritt när man rider ut på Larett, så blir inget med det förren hon får trava mer än 100-200 meter. Är ändå bra att jag VILL rida ut, hatar att rida ut i vanliga fall, haha.. Men ibland när det är jättefint väder och man inte ridit ut på länge så vill jag faktiskt rida ut, haha! Klippte för övrigt Laretts man i lördags, den vart ju väldigt lång! Fast nu blev den istället VÄLIGT kort, för jag råkade klippa ett hack! Hahaha! Jaja, den växer väll ut, just nu ser hon ut som en tönt..haha!
När manen vart som hackigast! haha!
Hahahah! Riktigt så här ful är den inte, denna bilden vart ju extrem. ser bättre ut i verkligheten, ska försöka ta en rättvis bild med systemen istället, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0