Hoppar

Idag började jag med att åka till stallet för att morgon fodra och sånt :)
Milou fick hänga med & springa lös i stallet, vilket hon älskar :)
Medans hästarna åt så putsade jag av min utrusning.
Sen släptte jag ut hästarna & åkte hem & åt frulle :)

sen blev det upp till stallet igen.
Åkte upp till ridhuset & träffade linda & några andra.
Byggde upp för lite markarbete.
Hade babypelhamet & en hingstmartingal .
Kaptenen känndes väldigt lugn & fin :).
Sen började vi med lite travbommar & så. Galopperade över studsserien. sen hoppade vi lite på en solfjäder & lite studs. bara väldigt lågt lågt.
Men man kände att han hoppar ju med rätt mkt rygg & såna jävla bakben.
pappa filmade så ska se om jag får in det i data i morgon :)
nu är cecce & hennes familj här.
Och en liten valp på 9 veckor, men det funkar faktiskt med milou :)
Nej nu ska jag vara social :D

Chacha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0