Jag har hittat Zingo!

Jag har hittat ridskoleh'ästen jag älskade när jag var liten. Han hette Zingo och vart helt underbar! Ska skriva ett fint inlägg om honom nästa gång jag är hemma hos mamma!
Jag har alltid undrat vart han tog vägen, så hittade jag en blogg där en tjej skrivit (i maj 2010) om just Zingo. Tyckte i alla fall att det såg ut exakt som Zingo och han hette ju Zingo.. Så jag frågade hon som hade bloggen om hon visste vart han fanns och det visste hon! Sjukt va, en kompis till mig vart jättenära på att köpa honom men när hon ringde så var han redan såld tyvärr... Ja, mer om hela Zingohistorien i inlägget om Zingo! Han står i alla fall på Stora Ekeby Ridklubb i Västerås, HÄR har ni honom!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag rider där och han är min favorit men jag är för lång så jag får inte rida honom längre tråkigt nog men jag älskar honom ändå:D Han har varit halt länge men har blivit friskförklarad för ett halvår sedan tror jag. Han var halt i nästan ett år vad jag minns:(

2012-03-02 @ 14:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0