Juste

Glömde berätta att nu är ridpassen utökade till 35-40 minuter med flera travpass på 2-3 min. Haha. Fast idag blev det ju inte precis rätt men blev i alla fall 40 min och mestadels skritt. Imorgon ska hon vila, eftersom hon gått varje dag sedan hon sattes igång, och vill att benet ska få vila lite. Sen blir det ridning igen på lördag! Jag har blivit så petig, jag lägger upp ett schem (i huvudet) för hur hon ska ridas, vilka dagar och hur ridpassen ska se ut, och jag vägrar att ändra de! Idag var det dock omöjligt, men annars är det på pricken som jag har tänkt ut. Haha! Dessutom vill jag hellst inte att jag ska låta någon annan ta hand om henne någon dag utan att jag åker dit, jag måste ju kolla till hennes ben! Oavsett om jag vet att den andra personen är fullt kapabel till att kolla och vet minst lika mycket som jag så vill jag hellst göra det själv! Haha, så e de!
Skulle också redigeras, titta vad fin den hade blivit om man beskärt den lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0