Lill lördag

Jaha, då var det lilllördag idag ;D
Dagen började med att jobba lite hos henrik. Får ju inte rida pga ryggen. men gjorde iordning hästar. Promenarade med några & satte dem på bandet osv.
Ganska lungn dag :)
sen gick jag en sväng i den fina naturen där med hunden & det uppskattades :D
Sen hem & käka lunch & bara slappa.
Sen vidare till kaptenen. han gick jag med en sväng i skogen vilket han tyckte var var super kul & pep & bockade. haah söte. Tycker folk underskattar handwalking & specielt i skogen. & dem måste  skritta PÅ. jätte bra för dem att skritta på utan ryttare ibland =) Och oftast tycker dem det är skitkul, kanske lite väl kul? hihi.
Sen fixade jag det vanliga & han stog med massagemaskinen.

Kaptenen har börjat tappa lite fett i omfång runt magen. Alltså över revbenen. Men han har därimot satt mer muskler över rumpan.
Någon som har ngt tips på vad man kan ge dem?
Han har nu fri tillgång på hösilage med super bra värden.Han står på halm. Han äter cirka 4 stora kraft mått med en musli som innehåller mkt protein & fett. Så vill egentligen inte ge han mer protein. Men somsagt så vill jag ha mer runt magen.

sen kollade jag nyss på filmen hanna la ut, fyfan vad roligt. Ni måste se den. Den gjorde min kväll haha.
Och även ett stort Lycka till, till hanna & Larett i morgon :)
Jag håller tummarna & det kan väl ni också göra? :)

Nu ska jag forsätta mysa framför tv med min kära hund, popcorn & pepsi. Myys


Chacha


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, kunde nt sluta garva när vi spelade in ^^ Hahaha!

Taack :D <3

2011-02-17 @ 00:03:10
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det har Calle oxå gjort :(

2011-02-17 @ 19:05:04
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Postat av: jacqueline

Meen :(

bäbbis också :( vafan e det liksom?

2011-02-17 @ 19:26:53
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja verkar som alla tappar nu :( måste vara denna äckliga kylan o vinden!

2011-02-18 @ 21:15:53
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0