Min massage apparat


Här kommer olika bra tips komma upp :)
Jag bara måste tipsa om min massage apparat som jag använder till kaptenen. Ni har säkert läst om den tidigare :)?
Kaptenen har endel problem med ryggen, men denna "maskinen" har hjälpt oss otroligt mycket :D
Det är nog en av mina absolut bästa köp :D
Ett tips för dig som har en häst med ryggproblem eller vill förebygga det :)
Texten är kopierad från där jag köpte den. Den är köpt på http://www.maskkontroll.se.



MASSAGE PAD
Equilibrium Therapy
-För hästens rygg


Massage Pad Equilibruim Therapy

Välbefinnande för hästen!

Kliniskt utprovad för avslappning, ökad rörlighet i rygg och tom för att öka steglängden.

Varje ”behandling” varar i 30 minuter, den stryker, vibrerar och oscillerar och stimulerar på så sätt musklerna.

Det finns tre olika inställningar:
- låg - för att coola ner efter träning
- medium - för att värma upp musklerna inför träning
- hög - för att lindra ryggproblem

Batteriet räcker till minst 6 omgångar och laddas upp på några timmar med medföljande laddare.

Kan användas på hela ryggen, från hals till kors.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0