Nu får jag allt ta mig i kragen igen!

Det blev ju ingen uppdatering alls från min sida igår, men som tur var så har Jalle varit flitig och bloggat ändå! Skönt att veta att det blir bloggat trots att jag inte hinner. Jag hade ingen tid att sätta mig vid datorn igår, men ska se till att jag gör något tidsinställt inlägg nu, så det kommer något mer under tiden jag är i stallet. Ska även ta med kameran, eftersom mamma ska hjälpa i stallet, så då kan hon ta några foton! Förresten! Nu är det bara nästa vecka kvar sen ska vi tillbaka! Tiden går fort och inom kort är vi säkert på banan igen! Läääängtar jätte mycket! Vet inte hur många gånger jag tänkt, nu ska jag till stallet och sadla och rida ordentligt, haha, bara för att bli lite gladare!
Igår när jag kom till stallet hade Larett för övrig rullat sig i den enda vattenpölen som finns i hennes hage, och lyckats lera ner hela sig och täcket. Det såg hemskt ut! Hon ska alltid rulla sig på de mest äckliga ställena och inte nog med det, hon ska ALLTID gnida in huvudet mot marken så hon blir helt lerig i hela huvudet. Haha, så söt är hon!
Hennes nerlerade täcke!
Man ser inte så mycket, men mas ser i alla fall ringen med lera runt ögat! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0