Okej, jag erkänner..

Jag erkänner mig skyldig till att jag inte skrev något inlägg igårkväll.. MEN nu är jag ju duktig ändå och skriver detta, visst? Haha. Har varit på djurskuhuset idag, med skolan alltså, men ingen kunde köra oss till stallet vid elva tiden, så vi vart tvungna att vänta på Fridas mamma. Så nu är vio på hennes jobb. Hoppas nu Laretts ben är bra idag, så jag kan känna mig lugn, för just nu har jag tagit en bronchyr om att avliva sin häst, så jag är väl förberedd om det skulle hända! Okej, jag kanske överdriver LITE men man vet ju aldrig, haha! Tror så klart inte att hon kommer dö, såklart.. men..

 


Kommentarer
Postat av: Paula

Här ska inte avlivas någonting. Vad är det för dumheter. Hon blir bra, punkt slut, men skulle hon mot all förmodan och alla odds bli utdömd så får hon bli mamma till ett litet föl. Så det så! ;-)

2011-02-10 @ 16:41:56
Postat av: Hanna

Men om hon hade fått så ont att hon hade mått dåligt varje dag så hade ju inte de gått heller ;o fast jag vet ju att hon inte har ont, men, broschyren såg så sorglig ut att jag bara var tvungen att läsa! Haha!

2011-02-10 @ 19:16:13
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0