Omogna j*vlar

Okej, i och med att jag redan var så j*vla förbannad igårkväll så tänkte jag att jag kunde skriva ut detta aggro inlägget också, och få det avklarat! Riktar sig åt patetiska idioter som ägnar hela sina lördagskvällar åt att förstöra för andra. Hur moget är det att sitta och råglo, viska, skratta och bara vara allmänt idiotiskt i flera timmar. Vad tjänar man på det? Hur f*n tänker man? Det måste f*n vara något j*vla fel i huvudet. Om det hade varit ett annat tillfälle, där jag inte hade varit tvungen att förstöra kvällen för oss hade jag sagt till. men vet att jag bara hade fått såna aggritioner att jag inte hade klarat det. Så ignorerade bara, men TROTS detta så ska fi*torna fortsätta glo. Hur j*vla kul kan det vara. Förstår det bara inte, hur kan man vilja spendera sin kväll på det? De blir inte bättre på något sätt utav  att de gör de.. Så förstår inte meningen. VÄX UPP för h*lvete och sluta bete er som omogna fjortisar. J*vla skabb..
Där har vi ju er, fast lite mer mörkt.. om ni förstår..




Kommentarer
Postat av: Paula

Lugn och fin! Ödsla inte din kraft och energi på saker och människor som du inte kan påverka. Bara flyt med, lugnt och fint. Förstår inte alls vad du fått ditt humör ifrån ;-)

2011-02-15 @ 18:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0