piano

Örk mår inte alls bra. Har varit lite små halv dåligt dem senaste dagarna men idag är det helt olidligt. Så får npg stanna hemma från jobb i morg:(

Kaptenen har som ni kanske läst tagit det ganska lungt & det ska han göra hela veckan ut. Han skrittas mestadels. men igår red jag liiiite i alla gångarter, men som sagt mestadels skritt. 

Transporten är såld nu. SHiiiiet är helt ner ringd på den. Kul ,men kommer sakna den. Men fäster ju sig så i sina saker. eller jag gör det iaf :)

Hunden & jag har varit i bruces en sväng idag. Tyckte hon var super iaf :)

Kaptenen skrittade bara ut en svängiiis.

Och jag vill också till gbg, ALLA ska ju dit utom jag känns det som . Och det SUGER.
Men tur att man kan se det på datan iaf. fast det är ju inte samma sak. Festa & shoppa hör ju också till ;=)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0