Respektlösa människor

Något som irriterar mig något så oerhör är alla respektlösa människor som ska rida i ridhuset. Att bara klampa in i ridhuset och tro att alla andra ska flytta sig är oerhört respektlöst. Jag stör mig något så fruktansvärt på det. Om man ser att någon går med en häst som är lite halft galen, är det ju inte tvunget att man måste stryka sig längs sidan på dem, när det finns gott om plats på spåret. Det sätter bara den som promenerar med sin häst, hästen och det andra ekipaget i fara. Ska det vara så svårt att hålla avstånd? Dessutom, hur f*n kommer man på tanken att börja hoppa när där är ca 7 människor i ridhuset? Okej opm man redan hoppar när det droppar in folk, men att få för sig att börja hoppa när det är fullt är ganska idiotist. Hur tänker man då? Inte heller att göra "skänkelvikningar" rakt framför näsan på andra är särskillt uppskattat, kanske ska slänga ett öga bakåt innan du startar, så att du inte rider på någon? Fy f*n..

Kommentarer
Postat av: alexandra

var menar du?

2011-02-14 @ 21:24:11
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vadå vad jag menar? Att jag är trött på respektlösa människor som inte kan ta hänsyn till oss andra som är i ridhuset.

2011-02-14 @ 21:33:39
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0