rubrik?

Ja då var det rubriken dåja. vad ska man man skriva?
Iaf dagen började som vanligt med att köra ut till henrik.
Idag så red vi ut alla hästarna. det gick förväntansvart bra. Orkar inte gå in på detaljer. Men jag fick mig en liten bockrodeo. aja satt kvar. Men somsagt ändå förvånansvärt lungt.
Sen hem & skulle köra till ridhus. Men har såjävlaininordens ont i ryggen. Har problem med två ryggkotor som "hoppar" & oftast så går det att rätta till med lite stretshing men idag vill den inte hoppa rätt igen. Så har varit sjukt irreterad hela em.
Orkade bara inte köra iväg till ridhus. ridbanan var blött me ändå Ok.
Så red där, gick åt helvetes dåligt. Så sjukt dålig ridning. hästen blev irriterad på mig & jag på honom. örk.
Efter det så fick han stå med massagen på två olika ställen. Stretshade honom också.
Har börjat npjja om hans rygg igen. ger det en dag till sen får vi se.
I morgon blir det ryggakuten på morgonen. Sen på kvällen blir det dressyrträning.
Sen resten av dagen ska bara slappas igenom med min underbara hund :D
Charrrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0