Skitgris!

Jag och mamma vart en sväng inom Ryckeltofta idag i och med att de hade rea på vinterjackor. Just nu använder jag Fredriks gamla trasiga jacka som ser hemsk ut. Vi tittade där men där vart inget som jag ville ha som var på rea. Vill inte köpa nått "halvfint" då går jag hellre med en jätteful tills jag har pengar att köpa en riktigt snygg. Den jag har nu är ju varm i alla fall..
I stallet fick jag hjälp av mamma, som sagt, jag gick med Larett och mamma fixade i stallet. Skönt. Larett blir bara skitigare och skitigare för varje dag, idag vart hela hennes benlindor nergeggade. Ändå går hon i en hage med stenar. Hon hade också gnidit in andra delen av huvudet idag, hennes favoritsysselsättning!
Den skyldige..!
Lite bättre bilder på täcket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0