sov morgon

Jajamen tog mig en sovmorgon idag, skönt :D
Nu sitter jag bara och kollar efter jobb. Hittar inget som känns jätte bra, men vafan får väl börja söka lite ändå. Jag måste ha ett jobb!
Men har ev fixat en tillfällig lösning på detta problemet. Men säger inget än :)
Nu ska jag ge jobbsökandet 1 timme till & sen blir det frulle eller lunch kanske?
Sen ska jag iväg till ridhus med kaptenen. ska försöka vara där lite tidigare alltså inte precis innan lektionerna för då är det ju.. folk? där haha

Många som läser men ingen som kommenterar?Kom igen :D


Kommentarer
Postat av: Paula

En ny header kanske hade varit passande? En fin bild på dig och Kaptenen. Hanna är en fena på att göra snygga headers ;-)

Vilket stall står du i med Kaptenen?

2011-02-04 @ 12:09:06
Postat av: jacqueline

Ja ska be hanna fixa det när hon har tid :D

Kaptenen står i ett litet stall utanför ödåkra :)

2011-02-04 @ 18:37:21
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0