Spyware

Så, nu vart i alla fall spyware borta från min dator, eller i alla fall den delen som blockerar alla mina program. Egentligen kan jag ju inte veta om det är kvar på datorn och bara checkar in alla mina lösenord...i så fall lär det bli ett senare problem.. Hoppas allt är borta..
Så nu kan jag sätta igång med bloggandet på riktigt igen. Idag ska jag ner till stan vid fyra och så ska vi (jag, Helga och Frida) få någon sårts överaskningsfest, eftersom vi alla fyller år i februari. Ska bli spännande att se vad det är. Det ända jag vet är att vi ska ses fyra och att vi lite senare ska äta. Spännande att se vad det är!
Denna veckan har jag också städvecka i stallet, så ska städa fikarummet, sadelkammare, toaletten och lite sånt. Bad mamma hjälpa mig, får se om hon kan det. Sen ska ju allt det vanliga göras i stallet, och detta tänkte jag hinna med innan jag drar ut. Så det är bara att sätta fart. Klockan är ju ganska mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0