Stallet

Stallet igår och idag vart dessamma, förutom att jag då hade städdag + sopdag igår och insläpp idag. Men annars vart det sig likt. Benet ser för övrigt jättefint ut! Inte en galla i sikte! Igår vart vi ute och gick en runda, jag, mamam och Larett då. Det var ju jättefint väder och Larett uppförde sig faktiskt riktigt bra. Inget trams alls (nästan). Så då vart jag nöjd med henne! Fast hon brukar ju uppföra sig bättre ut, i och med att då är det inte så tråkigt som när vi måste gå i ridhuset..
Jag och mamma passade i alla fall på att ta lite bilder på Larett. Blev inte så jättemånga som vart bra, Larett är ingen fotomodell precis, direkt när kameran plockas fram lägger hon öronen åt två håll och ser jättetråkig ut. Haha! Fick i alla fall någon, så nu tänkte jag fixa en ny design, men Jalle istället för Stephanie, i och med att Stephanie inte bloggar här för tillfället, i alla fall.
Idag blev det ingen promenad eftersom jag skulle iväg och träna och var tvungen att vara där innan tre, så hann inte. Men Larett klarade nog sig bra ändå! Imorgon ska jag inte till stallet över huvud taget, eftersom mamma åker dit och fixar allt när hovis är där. Skönt med en hästledig dag.
Synd mad bakgrunden dock..

Kommentarer
Postat av: Paula

Mamma är bäst <3

2011-02-13 @ 18:03:47
Postat av: Hanna

Bästa mamman i alla fall! :D <3

2011-02-13 @ 18:23:20
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0