Träns..

Är ganska trött på mina träns, de är inte snygga, bara tråkiga. Helst av allt skulle jag vilja byta ut båda tränsen nu direkt, men det går ju inte.. Just nu har jag ju ett achenträns från hööks (till dressyren) och ett pullarträns (eller jag nosgrimmorna..haha) till hoppningen. Ingen av dem är jag särsklillt nöjd med.
I dressyren skulle jag vilja ha ett med bredare nosgrimma, och kanske lackad? Men det är inget måste, bara den är bred och snygg så skulel jag varit nöjd. Sen är det såklart att jag skulle vilja köpa swarovski pannband till både dressyr och hopptränset. Skulle ju kunna använda ett, men det blir ju väldigt jobbigt att hålla på och byta, så köper hellre två.. Hopptränset skulle jag vilja byta till en achengrimma där med, till ett sådant som är på bilden under. Tycker det är jättefint! Elelr så skulle jag vilja köpa mig en snyggare pullar, men får se, det är nog längre in i framtiden vi snackar om. Men men..
Sån här koppling, men inte det flätade.. Haha..
Mitt nuvarande dressyrträns, fast vitt på pannbandet också.. inte fint..
Typ sånt här vill jag ha till dressyren, skitsnyggt! Fast byta ut pannbandet då. Tycker det är jättefint med bredare nosgrimmor!
Det silvriga får det ju bli, har ju silvriga spännen och så. fast osäker till hopptränset, där har jag ju kopparfärgade spännen och bettet! Så då är det ju nästan bud på att leta efter ett träns med kopparfärgade spännen och ha det guldiga.. fast jag vet inte, har alltid tyckt bättre om silver. Vi får väll se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0