trött

Dagen började med att köra till henrik.  Ush så drygt det är att köra så tidigt på morgonen och man är så lätt irriterad, är det 110 så kör förfan inte i 60? haha.
När jag kom fram så skrittade tess axl & berättade lite hur dagen skulle se ut. Det blev dock bara massa ändringar :p
iaf jag började med att Qrs harry. Dock så ville inte maskinen som mig haha. Sen gick jag med med klara i 20 min.
sen red jag fram max & han kändes fin. Blev lite ändringar så jag red honom själv ist. Men han var fin :)
efter det så red jag fram askan. M hoppade henne lite & hon såg grymt fin ut, vilken häst :D. Sen skrittade jag diddi.
Sen red jag fram klara, söt liten häst =).
Hon hoppade också lite med M & de såg också grymt bra ut.
Kollade även på när harry & diddi hoppade, riktigt fina hästar. Alltid kul att kolla på fina hästar & skickliga ryttare :)
Gjorde även iordning Richie, världens goaste :).
Jag avslutade dagen med att gå med min älsklings axl i 20 min :)
Hjälpte även tess så mockade paddies box :).

Sen åkte jag till kaptenen. Började med att massera kaptenen med en massage maskin. Sen tog jag ut för att lina honom. Min plan var att han skulle jogga lång & låg för att stretcha ut ryggen efter massagen. men inte. han bara busade & blåste upp sig. Suck...
Sen fick han stå med massage filten medans jag fixade stallet =).
Nu har vi gäster & kollar på melodi festivalen. Jag är så tröööött, i morgon ska jag morgon fodra & släppa ut sen vidare till henrik. gäääsp.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefin blogg!

2011-02-06 @ 09:31:01
URL: http://eeliinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0