Uruselt!

Det har varit urusel uppdatering både idag och igår. Tyvärr lär det fortsätta vara det ända fram till fredag för min del. Jag har en del att göra i skolan och har kommit lite sent hem varenda dag, och förmodligen blir det så även de andra dagarna. men i alla fall på lördag lär det bli bra uppdatering från min sida igen. Men så länge får ni stå ut, för det gör ni väll?
Det har i alla fall hänt en del.. Landslaget har som sagt varit och tränat på HFRK:s anläggning så det har tyvärr inte blivit någon ridning i skolan. Men vi har i alla fall haft en del slapptid där vi bara har tittat på träningarna. Så det var helt ok, förutom när vi inte kunde jobba i och emd att vi inte fick vara i matsalen och vi inte har Internet i vårt klassrum. Det var riktigt surt..!
Larett har verkligen taggat till en del! Igår när jag tog några småspringsteg för att busa lite, fick hon fnatt och bara drog järnet (i ridhuset). Sprang något varv sen ut i foderrummet och åt lite mat! Haha. Så kan det gå, bocksprång och kosparkar! Men benet var lika fint efter som det har varit alltid, även idag!
Idag vart hon också på hugget, vi var ute och gick och när vi gått ett tag och snart ska vända hem börjar hon hålla på och steppa och blåsa upp sig. Hon försökte också vända en gång, men då sa jag till henne ordentligt så lugnade hon ner sig ett tag. Fast när vi hade vänt fick hon värsta damprycket och bara försökte dra sig loss, och sparkade mot mig och sådant! Men i och med att jag har träns och kedja kom hon ingenstans utan fick bara en utskällning! Efter det gick hon och steppade och blåste upp sig i kanske hundra meter innan hon äntligen lugnade ner sig! Så jobbig när hon inte kan gå lugnt! Haha. Men kul att hon mår bra i alla fall!
Hahaha! Såg verkligen ut som hon bara hade ett ben, först när jag såd det jag bara wtf vart är hennes ben? ;o fast sedan såg jag ju det såklart! Såg ännu verkligare ut från längre avstånd, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0