vår känslor

wiee, våren är på väg :D
dagen började med att köra ut till henrik.
Började med att rida en häst i ridhuset. tog det lite piano för den hade hoppat igår & skulle hoppa i morgon :)
sen red jag & tess ut en runda i det mysiga vårvädret :)
Efter det så skrittade jag axl, världens bästa :)
Sen tog tess lunch & jag myste & fixade med axl.
Sen gick jag & fixade i stallet. Sen gjorde jag iordning paddy & lite annat.
Sen promenixade jag 20 min med både axl & Qlara.
Hjälpte även tess att mocka halva stallet.
Sen drog jag ut till kaptenen.
Mockade ut hela hans box & sen strödde jag upp den med ny fräsh halm :)
Sen krattade jag runt stallet, blev riktigt snyggt:)
Sen fick kaptenen stå med sin massage apparat & jag putsade alla mina träns, martingalar, grimmor, sadelgjordar & sadel.
wiee blev riktigt vårstädning idag :D

I morgon blir det in till hbg & hoppa hästarna. Sen ska kaptenen åka till ridhus tror jag eller joggas en sväng. Ska även försöka hinna åka till biltvätten med min underbara men väldigt skitiga bil ;P Även transporten skulle behöva sig ett bad, men det blir en annan historia haha.
Nu ska jag & pappsen & såklart milou kolla deckare.
Inatt ska jag även hämta mamma som är & jobbar.
Men visst är det skönt med lite vår väder? Man blir så glad & vill bara vårstäda allt:D


Vad vill ni läsa om? vill ni ha mer tips :)?

Tjarrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0