Bättre

Idag vart jag först i skolan sedan åkte jag vidare direkt till stallet. Larett hade inte fått gå ut, tror det hade blivit något missförstånd eller något, men hon får gå ut imorgon i alla fall. Dessutom fick hon gå ut någon timme medans jag ficksade och gjort klart allt i stallet. Benet var mycket bättre idag, det var svalt och svullnaden hade till och med gått ner en del. Det har den inte gjort sen jag kom hem från Teneriffa, så det är ju jätte bra! Efter att Larett hade tuggat lite på sitt hö fick hon sin medicin och sen gick vi ut och gick i en kvart. Efter det sköljde jag benet som vanligt och lindade henne. Känns bra att hon var sval och fin i benet, har kännts så hopplöst på senaste. Synd bara att skrittbandet är "ur funktion" just nu, vilket betyder att jag måste gå, haha! Jaja, jag överlever. Förresten, idag vart Larett ena kind uppsvuleln, såg ut som om hon hade sammlat massa luft, såg jätte roligt ut. Men antar att det förmodligen inte är så allvarligt.. Eller?
Laretts vanliga min! Haha! Har en bild på benet idag och en bild på Laretts kind, men har ingen sladd från mobilen till datorn, typiskt. Får försöka fixa fram någon under kvällen så ni får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0