Dålig uppdatering!

Anledningen till min dåliga uppdatering igår var för att jag var på Pasha med lite vänner. Det blev ett väldigt tajt schema i och med att vi slutade tre och sen till stallet och vara i stan halv nio. Så därför hann jag inte uppdatera. Idag ska jag på 50-års kalas, min pappa fyllde nämligen 50 i tisdags, så jag kan inte lova er den bästa uppdateringen idag heller. Men självklart ska jag försöka uppdatera så mycket som möjligt. Lovar er också bra uppdatering på söndag!
Ska även ta med kameran och ta några bilder idag, om mamma följer med kan jag dessutom ta en ny bild till headern, när hon har sin promenadutrustning, haha. Ska se vad jag kan fixa. Igår hände i alla fall inget speciellt, det vanliga helt enkelt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0