Dåligt..

F*n att typ ingen kan se filmerna... någon som vet något annat sätt att ladda in filmer på bloggen, utan hjälp av youtube? Uppenbarligen ogillar dom min musik -.-
Så om någon har något förslag så kan jag fixa och se om det inte går att se dem om jag laddar upp dem via något annat. Konstigt att jag ändå kan se dem, min dator lurar mig, usch!
Förresten en god nyhet, eller två faktiskt! imorgon så har Steffi lovat att hon ska blogga! Mycket bra och starkt av henne! Vi får väll se om hon lyckas hålla det!
Dessutom är det en ny design på ingång, så inom kort lär det dyka upp en lite snyggare design än denna tillfälliga som stannade längre än planerat!
Här är en bild på mig från sommaren -07. Så fruktansvärt smal, Haha!
// Hanna

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det är väl bara att ta bort musiken så ska det inte vara nåt problem?

2011-01-14 @ 08:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0