Diss

Något jag tycker är förskräckligt löjligt och pinsamt är när personer på lokala/regionala tävlingar sitter och rider runt i en GPA Olympic SWE. Vad är meningen med att rida runt med en fet sverigeflagga på hjälmen, jag tror de flesta på lokal/regional nivå tävlar för sverige. Tycker det är grymt löjligt, och ser inte tjusningen i det.. Är det för att det är den dyraste så man måste visa att man har pengar eller tycker man bara att den är snygg? Så snygg är den inte, och matchar oftast inte det man har på hästen. Nej alltså denna hjälmen får en diss när den används på fel nivå, om man ska säga så. Tävlar man högt och utomlands är det ju klart, då är det ju status och visa att man är svensk, haha ;)

Kommentarer
Postat av: theréshanning

haha håller helt med! :)

2011-01-28 @ 16:13:20
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha :)

2011-01-29 @ 11:22:02
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Lina

Måste först hissa er blogg, verkligen en bra blogg=).

Sedan måste jag bara hålla med om detta=)..

Jag vet en som gick i min klass som köpte det och red med den i skolan (önnestadsgymnasiet) Vilket jag tycker är löjligt. Jag tror lite som du säger, att det är för att de har pengar och vill typ "skryta" Jag tycker hjälmen är snygg, men jag tävlar just nu bara här i Sverige och lokalt så vad är det för nytta med en sådanhär hjälm för då?..

Som du säger, hellre ha den om man rider utomlands=)

2011-03-03 @ 15:27:57
URL: http://linaswenilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0