Duktig och dålig!

Nu har jag varit både duktig och dålig! Dålig eftersom jag inte har uppdaterat något här förrens nu! Usch och fy! Och duktig eftersom jag just har varit ute och sprungit och dessutom lagat mat. En MYCKET komplicerad rätt må jag säga! Ungspannkaka, först göra en pannkaksmet på fem minuter sen HÄLLA upp den i en plåt, kors i taket! Haha! Nä, men vart ändå duktigt av mig! Men vart otroligt duktigt att jag vart ute och sprang, det var riktigt härligt faktiskt, även fast det är jobbigt i slutet! Nu blir det till att springa och gå varannan dag, alltså gå varannan och springa varannan, så ska vi nog få ordning på formen och figuren! Haha.
Idag vart det en dag på stan dessutom, med några av mina underbara vänner! Blev en del innhandlingar, lite kläder förståss! Kofta, blus, topp och så ögonbrynspenna, lösögonfransar och lösnaglar. Dessutom har jag köpt en biljett till Pascha som har 16+ på fredag, då blir det att dra dit! Kommer nog bli roligt!
Idag i stallet så vart det lugnt! Laretts ben var svalt och svullnaden var i princip helt borta! Gissa om jag är glad! Det hade dock hunnit bli mörkt när jag skulle ut och gå, så det fick bli en promenad i ridhuset, men där behöver jag inte träns och kedja i alla fall. Ute blir hon lite smått galen, kan ju ställa sig och bocka runder och sådant. Och har man inte kedja och träns är det omöjligt att hålla henne om hon får för sig att nu ska hon bannemej hem och drar gärnet! men i ridhuset är hon snäll som ett lamm!
Laddade upp bilderna på benet från varje dag sedan jag tog av bandaget, syns inte så stor skillnad på bilderna eftersom det är olika vinklar och ljus och så. Men det är mycket skillnad i verkligheten, ni kanske ser någon? Dessutom la jag upp bilden på Laretts kind från igår, haha!
SöndagsMåndags
Idag
Kinden! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0