film!

Hinner aldrig blogga på dagarna så blir bara något inlägg på kvällen och sen va det inte mer med det.. kanske borde börja med tidsinställda inlägg..
Lite tråkigt att bara berätta om vad som hänt varje dag. Men har ingen fantasi till att komma på något annat, kanske kommer.
Igår filmade vi som sagt Sessan och nu har Madde försökt få ihop en liten film på henne dock ingen bra eftersom vi inte kunde klippa och klistra som vi ville eftersom hela hackade, så vi har bara slängt in hela klipp, men det är väl bra, så får ni se hennes brister också och inte bara när hon går bra ;)
Ni ska iallafall få filmen nu hade jag tänkt och senare ikväll (förmodligen) så kommer det lite mer film från när jag red dem andra två hästarna som kom igår.
Igår red jag ju en av dem som kom, jätte gullig storhäst, 152cm ca. Snäll och rar, skulle hoppa den lite för att se så den var snäll då också eftersom den på onsdag ska till en ridskola i Norrland och första skuttet höll jag på att flyga upp i taket, haha den sköt iväg mig med ryggen som tusan, men den var hur snäll som helst och hoppade fint efter det.
Idag red jag först en häst som heter Zsazsa. Fin häst, testade även något språng med den och den kunde ju inte det här så jag flög som en vante och höll på att hamna bland takbjälkarna ;p haha. Den hoppade så fruktansvärt stort, kommer film på det också sen förhoppningsvis, men hon fick till något bra språng i båda varven tillslut.
Sen red jag en annan storhäst som fick heta Denni, den hade ett jätte långt konstigt namn som jag aldrig kommer komma ihåg, så Denni blev det sålänge. Han är stor som ett höghus! Men annars en jätte trevlig häst med fint steg, hoppade några skutt med honom också... fick hoppa hinder med ganska stor svängradie haha, måste öva på att svänga denna hästen... men efter ett tag så gick det bra.
Nu ska ni få filmen på Sessan!
Nähhe. nu efter många om och men när jag fått upp sidan på youtube och så och jag ska bädda in så jag kan lägga in den här, då går det såklart inte-.- för det var ngt om att det var ett privat videoklipp bla bla bla.. det är ju min häst?! ååh jaja, ska se vad det är för fel så får ni filmen så fort som möjligt!! :D
/ Stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0