Fungerar fortfarande inte..

Det fungerar fortfarande inte att lägga ut videoklipp och det stör mig jätte mycket. Fattar inte vad som är fel.. Jag blir så förbened på det här! Undra ifall det verkligen är blogg.se eller om det är den här inkompitenta datorn.. I så fall fungerar det ju imorgon när jag är hos pappa. Jag får väll försöka!
På måndag är det förresten slut på Laretts medicinering, undra ifall hennes ben håller sig lika fint efter, men det tror jag nog! Jag tror att när jag åker med Larett till veterinären den 15 januari så blir hon friskförklarad, sen ska jag skritta henne uppsutten i 30 minuter i en vecka och sedan börja trava. Sen är det ju en lång igångsättning innan vi är på banan igen.. Undra när vi kan göra vår första start..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0