Gårdagen

Han inte skriva om gårdagens igår så jag tar det idag istället.
Min bil var inte klar förrän typ halv 5.
Så jag åkte först ut till kaptenen & gjorde allting väldigt fort. Sen handwalkade jag med honom typ 10 min så han fick röra lite på sig iaf. Han ser ovanligt fräsh ut nu när han rör sig, Underbart :)
Sen blev det ut till Kungshult & rida S.
Han var ganska så seg i början, men det är en rätt så stoor häst så det tar ett tag innan han kommer igång. Men jag red iaf på mkt framåt & böjde igenom honom & sådär. Men när han hade kommit igång & värmt upp sig så var han finis :).
Sen myste jag lite med honom, han är såå myysig.


Bild på mig & S allra första gången han var iväg på en Pay and jump. Han var vääldigt spänd men han skötte sig bra :) fiina kille :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0