Gormé middag

Ligger just nu i sängen och tar det hur lugnt som helst! Om någon timme ska jag väl ta mig upp och fixa mig lite eftersom jag senare ska på gormé middag. Tre rätters á la Frida Jansson, 'skämtåsido'. Helga, Jag och själkvklart hanna, ska hem till Frida, äta en bit god mat (förhoppningsvis god) haha, snacka skit, spela roliga spel, kolla film, käka massa godis och onyttigheter och massor annat mysigt, sen blir det sleepover där.
Tycker att det är mycket roligare att umgås med sina kompisar på det här sättet än att vara ute och festa hela tiden. Kan va kul att dra ut någon gång då och då, men mycket mysigare och roligare att verkligen umgås med sina vänner.
Detta har absolut inget med hästar att göra... förutom att alla rider har häst/hästar. Men har inte så mycket som har med häst att göra att berätta eller tycka till om. Så blir lite utanför ämnet också.
Eftersom jag inte har några bilder på hästarna just nu så tänkte jag att ni skulle få en bild på mig, helga, hanna och frida från nyår istället :)

Kommentarer
Postat av: Paula

Men Hanna, hur lång tid ska det ta att lägga in bilderna? Vill se nu!



Här kommer en länk till Svenska Akademins ordlista, den behöver ni!! http://www.svenskaakademien.se/web/Ordlista.aspx. (Gourmet heter det!!) ;-)

2011-01-07 @ 17:39:19
Postat av: Hanna

Men nu är det faktiskt så här att jag inte har sladd till kameran här, så jag ska åka till dig imorgon och fixa det!



Äh! ^^

2011-01-07 @ 19:48:36
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Men vi har ju dig paula :) du rättar ju oss hela tiden! :D

2011-01-07 @ 21:31:13
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0