"Hoppning"

Vart ju hoppning i skolan idag, för den nya tränaren för denna terminen. Blev dock ingen hoppning utan vi gick bara över några bommar. Men så är det, blir mer hoppning senare. Börjar även bli dags att önska häst men jag vet verkligen inte vilken häst jag vill ha, jag vill typ rida Gunvald, sen finns där ingen mer. Så det blir nästan att strunta i att önska och se vad man får... Men risken är ju den att man får en riktigt tråkig häst då i och med att alla andra önskar... Kan man inte få skriva vilka man INTE vill ha isället? Haha. Jaja, jag får väll prata med lärarna i stallet.
Hos Larett hände det inget speciellt, jag fixade och sådant, sen skrittade jag i tjugo minuter och sköljde i tio. Tänkte kanske prova på att skritta ut en sväng någon av dagarna, men det är bara det att Larett blir så jävla taggad och det är så halt. Hon ska ju bara skritta och jag är inte så säker på att det bara blir skritt om jag testar. Vi får väll se...
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0