Idag

Godmorgon eller god middag är det väll vid det här laget. Idag blir det att ta det lugnt hemma hos Frida och sova där efter stallet. Det blir mys! Ska sticka till stallet lite senare när mamma kommit hem så hon kan köra mig. Tar med kameran och ser om jag inte kan få några söta bilder på Larett. Ska göra det vanliga och skritta henne i tjugo minuter. Drömmer mycket på nätterna om att Larett är bra i benet och att jag rider ordentligt, längtar verkligen efter det, önskar verkligen att det blir bra snart! Tänk när jag är på min första tävling igen, GUd vad härligt och Gud vad jag längtar! Hoppas hon inte tappat allt för mycket även fast hon har tappat mycket utav sina muskler på denna tiden. Är väldigt tråkigt att se hur hon blivit så tanig, men sånt är livet! Dessutom har hon typ fått kamelhals och det är väll det som är värst, usch!
Nu ska jag ta och fixa till mitt rum, här ser verkligen hemskt ut! Ha de!
Duktiga lilla ponny! Bild från Kågeröd sommaren 2010, dock var det den värsta tävlingen någonsin, usch! men det är glömt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0