Ingen data

Lämnade min data på en lite "service" hos en av päronens vänner. SKit tråkigt att inte ha sin egna data mn väldigt skönt när den är hemma igen :D
Dagen började med att åka till stallet lite innan 8. Morgon fodrade. Sen blev det handwalk med kaptenen på grusvägarna vid soluppgången myyys :) Sen släppte jag ut hästarna & gav dem hö &så.
sen gjorde jag klart i stallet. Sen blev det att åka till henka. Var massivs med förändringar men det var bara kul :D det var häärligt att vara tillbaka. Började med att promenara & massera H.
Sen gjorde jag klart dem hästarna som vi skulle ha med oss. Snyggade till dem & så.
Sen bar det av till hbg & där var det fullt kaos. haha massvis med hästar & människor. mkt spralliga unghästar toch lite andra övertaggade hästar. så framridningen var lite av ett kaos i mellan åt, men det gick. Hjälpte till med lite allt möjlligt. På& av med hästar på lastbilen, rida fram hästar, hjälpa till & hoppa fram. Ja allt det där vanliga när man är iväg. Hästarna gick bra & alla var nöjda, en häärlig dag :)
Sen blev det ut till kaptenen & pussa på honom &satte på honom BoT täcket.
Nu är det god mauud & mys med la familia :D

Chacha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0