Kameran

Självklart glömde jag ta med kameran till stallet ideg, men vi hade ändå inte haft någon tid att ta några finare bilder, så det gjorde inget ändå. Tar med den imorgon istället! Tog dessutom ett kort med mobilen och filmade när jag ger medicin till Larett, för det är ganska roligt... MEN det gick inte att lägga upp filmen för blogg.se vill inte riktigt idag. Så fick spara det inlägger tills den dagen det fungerar (förhoppningsvis imorgon). Vi får väll se! I alla fall så vart jag nyss hos min pappa på 50-års kalas som sagt. Av mig och min bror fick han en upplevelse, han ska få köra Ferrari eller lamborghini. Han verkade bli glad för den, jag hade ju helt klart velat köra en lamborghini, tänk att lixom köra en lamborghini, så härligt. Fast jag hoppas ju på att bli ordentligt rik och köpa en lamborghini gallardo, men vi får väll se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0