Ledig

Imorgon är jag ledig från skolan, vi ska egentligen ha djursjukvård fram tills tolv, men den kursen stratar inte förren vecka 4 så vi är lediga denna och nästa torsdag. Förutom om man har något kvar i datorkunskap, och det har jag ju inte, så då är jag ledig. Mycket skönt! Därför jag skriver vid denna tiden, annars hade jag förmodligen legat och sovit nu!
Tänkte slänga in filmen som jag klippt ihop om mitt hästliv, eller ja, en del av de. En del VÄLDIGT roliga bilder och filmer. Haha! Kolla även in hur smal jag var, typ bara ben! Och jag tyckte jag var tjock, haha! men man var väll så smal när man var så liten! Slänger in den så fort som möjligt, är ju inte den snabbaste datorn jag sitter vid...
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0