Mellanlandning

Sitter just nu hemma och väntar på att mamma ska bli klar. Hon hämtade mig i skolan och nu ska hon bara äta och byta om sen drar vi till stallet. Idag blir det utökning av skrittiden, 20 minuter istället för 15, shit! Haha!
Har ridit i skolan idag också, red på Gunvald, som jag ska göra denna och nästa vecka också (tror jag) sen blir det till att byta. Vet inte riktigt vilken häst jag vill ha och varför...tycker om Gunvald, men men...Dock har han blivit ganska stel under jullovet, så han var hårde och jobbig i sidorna och munnen, men blev aningens bättre mot slutet. Imorgon blir det hoppning i skolan, får se hur det går, han är ju inte den lättaste i hoppningen, enligt mig i alla fall.
Här har vi ju en bild på sötnosen!
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0