Något att fundera över..

Det är många bloggare som klagar så fort de får kritik utav läsare när de uttrycker sin åsikt, att alla tycker olika och att de bara uttrycker sina åsikter. Och det är klart att en bloggare ska uttrycka sina åsikter, det måste finnas lite personlighet bakom skärmen annars hade alla bloggar varit likadana. MEN varför klagar bloggarna när läsarna uttrycker SINA åsikter tillbaka? De har väll också rätt att tycka vad DE vill, även fast de kanske inte kan uttrycka sig riktigt på rätt sätt. Det är ju bara bra att inlägg skapar disskutioner, så det tycker jag inte man ska kritisera. FAST något jag däremot kritiserar är personer som inte vågar stå för vad de tycker och därför skriver anonymt, stå för vad du tycker, det är inget svårt med det! Det är ju något att tänka på, vad tycker egentligen ni, ska man kritisera läsarna eller bara svara för sin åsikt?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker om att höra mina "läsares" åsikter. Visst att man inte tycker likadant hela tiden, men det är kul att höra hur andra människor tänker :D

2011-01-27 @ 22:55:48
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: Hanna

Eller hur :) annars är det ju ingen mening att skriva vad man själv tycker om man inte får någon respons :)

2011-01-29 @ 11:23:13
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0