Ny design!

Nu har jag slängt in en ny design! Tyckte den var ganska fin, men inget speciellt... Bilden på Larett var kanske inte så fin men det är ju bara att byta om jag får in någon bättre!
Idag kom jag hem lite senare ifrån stallet eftersom vi slutade hyffsat sent i skolan. Klockan tre, men ändå mycket tidigare än vad det brukade vara i det förra stallet! Det är ju bra! I alla fall, när jag red Larett idag så försökte hon kasta av mig, haha. Hon har fullt med överskottsenergi och började bocka och busa, men lyckades dock inte! Haha!
Slänger förhoppningsvis in något lite roligare inlägg framåt kvällen. Sen får vi även se fram imot ett inlägg från Steffi om det kommer vill säga!
Nya designen!
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0